2.3.08

Ko je upalio svetlo?

Da li ste čuli "šalu", gde je na temu učiteljice za pismeni sastav: " 45 godina u mraku pod Titovim režimom", Perica napisao: "J**O JA MATER ONOME KO JE UPALIO SVETLO".
Tako ja danima pokušavam da napišem nekoliko reči na blogu, ali kad god ukuljučim komjuter nađem se na nekoj od stranica koja piše o Kosovu i Metohiji. Ne želim da pišem o politici, ali ovo i nije politika, već jedna od mnogih nepravdi koja je zadesila ljude u Jugoslaviji, a i Srbiji. Čitala sam neke članke o Kosovu i o trenutnom statusu . Čitala sam podrške prijatelja i Srpske Dijaspore. Čitala sam tekstove o uticaju Narko-mafije na Kosovu i podrške Amerike Albancima preko kongresmena pa i ideju o nastanku Velike Albanije . Sve to me je razočaralo. Kosovo i Metohija su davno sistematski otimani i konačno oteti od Srbije.
Leto 1977 godine. Upoznala sam neko društvo i Srbe sa Kosova. Žalili su se da teško žive, da svakodnevno trpe nepravde i šikaniranja od strane Šiptara. Da su rukovodioci, skoro isključivo, Albanci. Jesen 1980 godine. Upoznala sam studenta prava, koji je živeo na Kosovu a studirao u Kragujevcu. On je slikovito dočarao način menjanja etničke slike :
"Moje komšije su Albanci. Doselili su se pre 10-tak godina. Ženu sam retko viđao, ali je uvek bila trudna. Do sada imaju preko 8-moro dece. " Da li su moji poznanici iz 1977 godine i 1980 godine još uvek živi i da li žive na Kosovu ?

No comments: