20.3.08

Ko je pustio vetar?

Kao što sam vas već obavestila, od 1.og januara ove godine sam ponovo u urgentnoj ekipi, što bi rekli, idem na teren. Sada imam pauzu (kad nismo sa pacijentom), za razliku od zaposlenih lekara i tehničara koji su na prijemu poziva i davanju saveta. Ekipa je odlična. Medicinski tehničar i nije samo tehničar. Ostalo mu je nekoliko ispita, pa završava Medicinski fakultet, tj uskoro je lekar. Vozač, posebno obučen za rad u Zavodu za HMP (kao i svi vozači). Obojica su mnogo mlađi od mene (preko 10godina) ali su veoma simpatični. Raditi sa njima nije teško, jer mi pomažu u svakom trenutku. A, njihov šarm i duhovite doskočice primetili su zaposleni u radnjama gde kupujemo grickalice i voće. Moji zdravstveni prolemi sa varenjem su se smanjili, ali ne i potpuno nestali.
Jednog januarskog, radnog dana, u trenucima odmora, smo nas troje sedeli, gledali TV, pričali, šalili se i smejali. U tom smehu, potpuno neočekivano, zbog pritiska trbušnih mišića, ispustila sam jedan neobuzdan PRD.
Med.tehničar, budući kolega je primetio nelagodnost i sram koju sam osetila. Kako mi je pomogao? Rekao je: „Odlično! Otvorila si sezonu prdenja. Ne moramo se više stiskati.“ Posle toga smo nastavili da se šalimo a on je do kraja smene pričao samo o ovoj fiziološkoj potrebi. Sledeću smenu sam im ja prepričala Zmajčekovu nezgodu a i moguće koristi u zdravstvenom smislu , pa čak i u poslovnim pregovorima.

3 comments:

Anonymous said...

Ih bre,to vise nije tako strasno.Ja i jedan moj kolega skoro smo usavrsili tehniku pozdravljanja putem Vetra (prdjenja)
Sad smo u fazi uskladjivanja tonaliteta,i dalje zivimo u nadi da nas jednog dana nece izbaciti sa posla zbog ovoga :) LoL

Pitaj ti tvog buduceg kolegu dokle traje sezona prdenja da vidim da to ubacim u kalendar sezonskih poslova i obaveza.

Pozovi 94 said...

Sezona se ne završava. Slobodno je otvorena cele godine, a zavisi isključivo od trenutne sposobnosti i potreba. Javila sam mu da pročita ovaj post, a on mi je odgovorio SMS porukom i smeškom. Nije pročitao, ali se baš tada "uprdeo" iako je pored devojke (buduće supruge.

Anonymous said...

E bas mi je milo sto nema ogranicenje sezone ,kao u lovu i da ovo traje cele godine da mogu se izduvam kao covek.