12.4.08

Divčibare

Poslednje dve nedelje imala sam previše posla.Osim vanrednih smena, boravila sam kao lekar u pratnji đaka-prvaka i njihovih učiteljica u prekrasnom turističkom mestu Divčibare , od nedelje do petka. Turistička agencija "ATIĆ TOURS" je organizovala, izvođenje škole u prirodi za učenike osnovne škole. Nekad davno bila sam đak iste te osnovne škole. U srcu nosim uspomene na sretno detinjstvo. Sećam se mojih učiteljica i nastavnika, tetkica i servirki. Smeštaj je organizovan u hotelu Pepa . Usluga, pažnja osoblja, sam smeštaj je bio na nivou hotela sa tri zvezdice. Sobe, čiste uredne. Hrana ukusna ,obilna. Hotel je skoro renoviram. Odmah po dolasku smo imali sastanak sa vlasnicima hotela, koji su obećali maksimalnu uslugu, a to su i ispunili.Osoblju su gosti u svakom trenutku na prvom mestu. Ono što mi se naročito dopalo je činjenica da su im najvažniji gosti baš klinci i klinceze. Za sve što je deci bilo potrebno, (dodatno čišćenje, dijetalni obrok, više čaja, čista posteljina), odmah su pružili. Vreme nas je poslužilo. Topli i sunčani dani, početkom aprila, su nam omogućili šetnje po padinama Divčibara. Posle podne su na igralištu organizovane sportske aktivnosti, a posle večere smo se spremali i žurili na priredbe: pokaži šta znaš, maskenbal, šiz-friz (šašave frizure), i naravno disko (do 22h). Učiteljice su pokazale da imaju mnogo ljubavi, strpljenja, pažnje uz visok stepen odgovornosti za svoje đake (tih pet noć one nisu spavale, već žmurile). Nije bilo težih bolesti i povreda. Nekoliko dece je bilo prehlađeno sa simptomima: grebanje u grlu, mučnina, povraćanje, bol u stomaku, i sve prođe za nekoliko sati. Samo je jedna curica,laka kao pero, odbolovala dan-dva. Zabrinula sam se da mi "od šume, ne promakne drvo", tj da svi imaju virozu, a ona upalu slepog creva. Vlasnica hotela nas je odvezla do dečijeg hirurga, u Valjevo. Malena se posle infuzije, koju je primila u hotelu oporavila. U Novi Sad su svi ušli nasmejani i otrčali u zagrljaje svojih roditelja.

No comments: