28.4.08

Uskršnji ponedeljak

Danas je Uskršnji ponedeljak, a naziva se i svetli. Kako ste obeležili, proslavili Uskršnje praznike? U petak sam radila. Radno mesto mi je bila, tzv neodložna. Pre 10-tak godina sam redovno radila "neodložnu", sada sam se malo podsetila. Nije toliko stresogeno, ali obično ima veći broj intervencija, koje nisu hitne (zato nam fond ne odobrava lekare za tu vrstu rada). Humanost uz želju da i dalje uspešno pomažemo skoro svima koji nam se obrate (čak i kada po proceni dispečera, ovi pozivi ne spadaju ni u prvi, niti drugi red hitnosti), dok Služba kućnog lečenja, koja je počela rad ne ustali svoju delatnost, je opravdanje za rad lekara na neodložnoj. Sve što Vas interesuje iz delokruga rada i nadležnosti Ministarstva zdravlja od sutra možete saznati putem tzv Belog telefona za građane. U subotu sam takođe radila, ali noćnu smenu i to kao lekar jedne od urgencija, van grada. Nije bilo previše posla. Ipak, Uskršnje jutro i ceo dan sam bila više nenaspavana, nego umorna. Srećom dan je bio prelep. Toplo, sunčano. Provela sam ga sa porodicom, kod devera. Njegova kuća je u vikend naselju, blizu Novog Sada, na obroncima Fruške Gore. Pravili smo roštilj, igrali stoni tenis, a meni je ceo dan prošao, kao da je Prvi Maj. Da nije bilo šarenih uskršnjih jaja i šunke, ne bi se ni razlikovali.

No comments: