21.8.07

Preuranjeni zaključci

Svi smo skloni zaključivanju i osuđivanju nekog, ali dok se ne sagledaju svi aspekti situacije i razlozi postupka ili reči, ne može se niko opravdano optuživati. U listu Dnevnik je 20.08. objavljen tekst „ Rutina Hitne pomoći zgrozila građane“. Objašnjeno je da su građani pomogli Hamdiji A., legao je na travnjak i požalio se na srce. Dali su mu nitroglicerin i naravno pozvali Hitnu.Zgrozili su se kad je došao lekar i grubo postupio prema Hamdiji ali i okupljenim sugrađanima. ( nije ga udario, mada verujem da je to poželeo ). Bravo za Dnevnik i novinara S.K. koji je objektivno napisao tekst, naravno, odmah potražio i doktora koji je učestvovao u nemilom događaju. Tad je saznao, da svi mi znamo Hamdiju, već nekoliko godina ga vozamo, kad se napije. On je samo jedan od mnogih, koji nas maltretiraju, zloupotrebljavaju našu službu i ugrožavaju sve nas i vas.( i ja sam ga vozila nekoliko puta, pre 3-4 godine ). Hamdija, sam ili sa nevenčanom suprugom Vesnom, se napije, napravi scenu, a građani pozivaju hitnu. Lekar HMP je bio premoren, jer osim pravih bolesnika, treba još da „taksira“ i Hamdiju.
Svim zabrinutim „Samarićanima“postavljam pitanje!
„Zamislite, da vaša rodbina-otac,majka,dete-čeka slobodna kola HMP, da im se pomogne, ali su svi lekari zauzeti, a jedna od ekipa vozi Hamdiju, po 100-ti put, zato što se napio. Da li je tada Hamdija-ugrožen i bolestan ili je možda kriminalac, koji krade od svih nas iz fonda za zdravstvo, pa možda čak i ubica, jer neko nije dočekao pomoć?“ Novosađani, treba da znate, to vam već nekoliko puta naglašavam, da se dešava, da su sve raspoložive ekipe zauzete. Juče sam bila u laboratoriji. Posle toga sam došla u prostorije HMP, nadajući se da ću videti nekog od kolega i popiti kafu. Sekretarica mi je skuvala kafu, ali ni jedna ekipa nije došla na zasluženi odmor u toku DVA SATA, koja sam ja tamo provela.

No comments: