9.1.08

Na pravom mestu u pravo vreme

Možda ste čitali o herojskom podvigu
Rolanda Mandića , Novosađanina, koji je ušao u hladnu vodu kanala DTD i spasao ženu, koja je skočila sa Klisanskog mosta. Ono što je nama bilo interesantno u celoj priči je činjenica da se naša ekipa u tom trenutku takođe našla na mostu. Krenuli su na intervenciju ali su zbog zastoja i gužve koja se napravila ostali ispred mosta. Tada su čuli moj glas ( te večeri sam bila dispečer), kako pozivam ekipu, za koju sam mislila da mi je najbliža,i hitno je šaljem da pomognu ženi i spasiocu. Ali, tada taster uzima mlada, plavokosa, kuždrava doktorka i javlja se ispred mosta. „Mi smo već ovde.Nismo mogli proći most. Evo, neki ljudi nam mašu. Mi ćemo im pomoći.“ Naravno, odmah su preuzeli brigu i odveli bolesnicu na lečenje, a okupljenim građanima rekli za mladića “Ovo je pravi heroj“.
Par nedelja pre toga se desilo nešto slično. Mladić je malo više popio. Vozio je auto i udario u banderu. Nije se povredio, niti je
povredio drugu osobu, ali mu se zapalio auto. Ekipa je bila blizu. Stigli su na lice mesta i onako pijanog ga odvukli malo dalje od kola, koja su ubrzo postala prava buktinja. Vatrogasci su stigli munjevito, ali je auto već izgoreo.

2 comments:

Anonymous said...

Draga koleginice,
uzivam u svakom Vasem tekstu. Kako su slicni problemi koje imamo i mi u SHMP-Pancevo. Kako razumem svaki Vas problem, svaku situaciju ...
Ali nekako je lakse kad covek vidi da slicne probleme ima jos neko ...

Drugarski pozdrav
Dr

Pozovi 94 said...

Pozdrav kolegi. Sve službe i sve hitne pomoći imaju slične probleme. Čak mi se čini ne samo kod nas, već i u tzv razvijenim zemljama. Jedino što su oni bolje organizovani, zaštićeni i naravno plaćeni. A, zloupotrebe se kažnjavaju. Ovo što ja pišem je samo mali deo problema, koji tišti sve nas. To sam shvatila na jednom zajedničkom sastanku,predavanju za dispečere u BG, pre nekoliko godina.