2.1.08

Doček Nove 2008 Godine


Kako ste se proveli za doček?
Ja sam radila 30.tog decembra, vanrednu noćnu smenu. Jutro 31.12. sam svratila u ambulantu na Limanu, gde su obavljene neke od priprema za Doček Nove Godine. Kupila sam potrebštine za kuću i otišla da se odmorim. Uz najbližu rodbinu, dočekala smo ponoć, a pre toga se zabavili uz zvuke Čolinog koncerta ,koji smo gledali na TV i odigrali jednu partiju loruma. Uz gutljaj šampanjca, poželeli smo jedni drugima uobičajene želje, a onda se rastali, jer sam morala leći na vreme. Krenula sam 01.01. rano ujutro na posao, a sneg je zavejao ulice i sve je deleovalo nestvarno belo. Dolazak u ambulantu HMP na Limanu i čestitke. Sto je ostao, prepun hrane i pića, a kolege iz noćne su sedeli zajedno sa nama koji smo tek kretali na posao. Ispričali su nam da su se umorili. Imali su preko 70 intervencija, i to uglavnom posle ponoći,koje su prijavljene dispečerima, a još jedan broj(ne znam koliko) koje su obavile dežurne ekipe na trgu i u našoj ambulanti u Njegoševoj ul. Oko 30 osoba je angažovalo Hitnu, ubog pijanstva, a uz alkohol i huliganstvo, bilo je i 8 tuča. Te noći, samo jedna povreda od petarde u Kisaču. A, onda smo otišli u svoj punkt. Sneg je padao ceo dan, pa je povratak kući ostao idilično zavejan.
"Hitna pomoć je saopštila da je tokom novogodišnje noći u Novom Sadu bilo više saobraćajnih nesreća, tuča i zdravstvenih problema zbog prekomernog konzumiranja alkohola nego običnim danima,ali da uprkos većem broju povreda, nijedna nije bila opasna po život."-izvestila je Panonija

No comments: