1.5.08

Danas je 1.Maj

Danas je 1.Maj, Međunarodni praznik rada. U Beogradu se održava Prvomajski protest. Većina ljudi današnji dan provodi tako što sa prijateljima i/ili porodicom, odlazi na izlet. Pojedini radnici su u obavezi da rade. Neke službe imaju organizovana dežurstva. Naša služba inače radi 24 časa, pa tako i danas. Prošle godine sam radila dnevnu smenu, a ove noćnu. Večeras idem na posao. Zbog praznika i velikog broja ljudi koji su na godišnjem, radim i sutra. Nažalost, od sinoć sam kilava. Ovako provodim današnji dan. Suprug i sin su otišli na izlet, a ja sam odlučila da ću ostati kući. Nadam se da će mi,"Ah , ta prehladaaaa!" lek pomoći. Ove godine se ne brinem za "dete", kao prošle, zato što je zajedno sa društvom, tatom i dedom, kod devera (blizu Popovice).
Vama želim da se odmorite, lepo provedete i da vam roštilj bude ukusan. A, pića i krkanluka- samo umereno (da bih ja večeras imala manje posla). Kad se završi zabava SAKUPITE SMEĆE, učestvujte u akciji “dok šetaš đubretu smetaš” da bi ispoštovali parolu Zelenih: "Mi smo planetu Zemlju samo pozajmili od onih koji nisu ni rođeni, te je moramo svi čuvati i oplemeneti za generacije koje tek dolaze".

No comments: