3.5.08

Posle druge noćne smene

Lek je delovao. Isto veče, 1.og Maja, mi je bilo bolje. Otišla sam na posao. Nije bilo previše intervencija za moju ekipu. U gradu i na ulazu u grad, je bilo nekoliko saobraćajnih nesreća (čuli smo preko veze). Pala je kiša, već je veče, a izletnici su se umorni vraćali iz Srema u Bačku, malo nepažnje i eto ti ga na....
Mi smo naše pacijente posavetovali, dali im injekcije, a jednog smo vozili u bolnicu (zbog sumnje na krvarenje iz čira na želudcu).
Sledeće veče sam radila u gradu. U toku dana je bilo mnogo posla, koleginica mi je premorena predala smenu. Naša noć je bila bolja, za nas i sugrađane. Većini smo pomogli u njihovom stanu, pregledom, toplom reči i potrebnim lekovima. Samo smo dva pacijenta vozili u bolnicu.
Svanulo je. Došla je druga koleginica, kojoj sam ja predala smenu. Popile smo kafu i čula sam odličnu šalu, koju ću vam drugi put ispričati.Izašlo je sunce, a ja sam otišla u radnju, pa u krevet. Prespavaću, pola dana. Lak vam dan, san, ma šta već hoćete.

No comments: