11.9.07

Nagrada

Ponovo sam počela da radim.Vratila sam se u staru smenu i radim kao lekar konsultant - dispečer. Ono što me je prijatno iznenedilo pri povratku na posao je odluka našeg direktora koju sam pročitala na oglasnoj tabli u dispečerskom centru. Na osnovu člana 18 stav 1. Odluke o osnivanju Zavoda za HMP Novi Sad, a u skladu sa članom 7, stav 1. Pojedinačnog kolektivnog ugovora pravnog predhodnika Zavoda za HMP, Doma Zdravlja “Novi Sad” doneta je ODLUKA:
O povećanju mesečne plate zaposlenima koji su učestvovali u zbrinjavanju povređenih u sudaru vozova kod Sr.Karlovaca 24.08.2007 god. Povećava se mesečna plata za mesec avgust 2007 u iznosu od 3000 din iz sopstvenih sredstava za sledeće zaposlene..... Sve ekipe i dispečeri koji su bili aktivni učesnici su nagrađeni. (O ovoj nesreći sam pisala tekst 25.08.07 Radimo i van radnog vremena)
Svaki radnik- od lekara do vozača je nagrađen jednako.
Ovo je drugi put, od kako ja radim u HMP da su radnici nagrađeni, zbog efikasnog, brzog i samopregornog rada. Prvi put je bilo, posle tragične i velike saobraćajne nesreće 29. jula 1988 god. na raskrsnici autoputa Beograd – Subotica i temerinskog puta. Tada je kamion “Metalprometa” iz Rožaja, kojim je upravljao Mirsad Hat, prošao kroz crveno svetlo i bukvalno prepolovio zglobni autobus GSP “Novi Sad”. U ovoj stravičnoj nesreći poginulo je deset ljudi, dok je više od 50 teže i lakše povređeno. Sve slobodne ekipe HMP su tada pojurile na lice mesta, da bi spasli povređene i što ranije ih prevezli na Urgentnu hirurgiju. Dispečeri nisu imali potrebe da traže slobodna vozila. Za 10 do 15 minuta, svi poveđeni su zbrinuti.

No comments: