6.12.06

Presipanje iz šupljeg u prazno

Nisam vam pisala nove doživljaje. Nisam dispečer, te nisam u centru dešavanja. Radim na terenu, u jednoj od ekipa van Novog Sada. Moja lična interesovanja su ovih nedelja dosta udaljena od medicine. Zanimanje je bilo okrenuto bankama, kreditima, platnim karticama...
Kako se izvući iz minusa, vratiti dugove? Čini mi se da je ovih dana u Srbiji veoma popularan takozvani Kredit za refinansiranje. Većina građana,sa svojim primanjima, ne može da pokrije troškove života. Zadužujemo se, ali dokle? Ja sam morala uzeti kredit da bi pokrila minus na platnim karticama. A vi ?
Drugo važno interesovanje je bila moja porodica, prehlade i lošiji uspeh sina-pubertetlije u prvom razredu Srednje škole. " Neću, ni onako kako ja hoću "!!, mnogo devojčica i dečaka su napisali, na raznim internet stranicama "Pubertet je život sastavljen od gluposti ".

No comments: