7.12.06

Balkan EMS(emergency medical services)-forum


Dobila sam poruku od kolege i zahvaljujući njemu saznala da je otvoren novi forum na internetu."Adresa foruma je http://balkanems.mojforum.si/.
Inače-kao što samo ime foruma govori-osnovna tematika je urgentna medicina. Ciljna grupa su urgentaši na ovim našim prostorima, prostorima bivše Jugoslavije.Pogledajte, Mislim da vredi." Hvala kolegi na obaveštenju, a svima koji pročitaju ovaj tekst preporučujem da posete i učlane se u forum.
Nažalost, danas nisam otišla do Zemuna, a želela sam da prisustvujem veoma interesantnom predavanju pod nazivom:
1. Krivično pravna odgovornost medicinskog radnika:
stručna greska i njen pravni značaj - predavanje
Mirjana Jovanović, zamenik Opštinskog državnog tužoca

2. Prava pacijenta - zakonske regulative -- dr LjiljanaTomasić
Organizovala ga je podružnica KBC "Zemun" i Srpsko lekarsko društvo.
Već nekoliko meseci istražujem tu temu, a želela sam da napišem nešto o toj temi i na blogu.Sad kad je organizovano predavanje, meni nije bilo najbolje i ne odem.
Ukoliko je neko od posetioca bloga bio na ovom predavanju, molim vas da mi pošaljete obaveštenje ili link stranicu, sa koje ću moći da se bliže informišem o svemu sa predavanja. Hvala unapred.

No comments: