6.6.08

Otečen kapak

Četiri dana sam imala otečen pa i crvenkasto ljubičast kapak desnog oka. Prva dva dana se nisam obratila specijalisti (mislila sam da me je nešto ujelo), ali pošto se promena nije povlačila, otišla sam kod oftalmologa, a posle toga i dermatovenerologa. Nije me svrbelo, niti me je jako bolelo. Vrlo blag, osećaj peckanja i mravinjanja se pojavio u nekoliko navrata.
Promena je bila potpuno nespecifična . Apsolutno mi nije jasno o čemu je reč. Koleginica, specijalista oftelmologije, iz bolnice, mi je nezvanično rekla: "Nemoj se brinuti. Nije ništa ozbiljno. Oko ti nije zahvaćeno. Ako mažeš sa nekom kremom proći će ti za dva -tri dana, a ako ne mažeš, isto će ti proći." Bila je u pravu. Prošlo je. Otok se povukao i sve je normalno. Da li je to bio neki veoma blag oblik infekcije virusom Herpes zoster ili nešto drugo? Ne znam.
Interesantni su bile insinuacije društva sa posla. Uz iskrenu zabrinutost, morali su makar u vidu šale pomenuti mogućnost fizičke povrede.

No comments: