10.1.07

Malo humora


Nije originalno, niti ima veze sa medicinom ali mi se čini interesantno.
Tekst iz lista " Politika "-autor Slobodan Simić
Neprijatnost
-bilo mi je malo neprijatno u bolnici, kad me je pregledao doktor; pa me je pitao za porodične bolesti.
Prvo mu ispričam za pradedu Ljubinka,koji je u Prvom ratu poginuo na Ceru.
-A pradeda Sreten stradao na Solunskom frontu.
-Jednu prababu ubili Austrijanci,drugu Bugari.
Doktor pažljivo sluša i sve piše.
-Ispričam mu i za dedu Pavla. U Drugom ratu ga ubili četnici.A dedu Mitra streljali partizani.Jednu babu ubili Nemci,drugu saveznici,kad su ono bombardovali.
Sluša doktor i samo piše.
-Na kraju mu kažem za ćeleta.Pokupili ga u rezervu,pa na Kosovo.Ubili ga Šiptari.
-A jadnu kevu zatrpala raketa NATO-a, u ovom poslednjem bombardovanju.
Doktor je prestao da piše. I samo uzdiše.
A meni nekako neprijatno. Kako sam se uopšte razboleo ...

No comments: