9.9.07

Dopunsko zdravstveno osiguranje kod nas


Pre nego što sam otišla na operaciju, setila sam se da mi je službenica Delta banke , kod koje otvorila Intesa Hit tekući , kad sam uzela kredit za refinansiranje, napomenula da uz njega dobijam i dopunsko zdravstveno osiguranje Delta Generali Osiguranja . Ovo osiguranje obezbeđuje novčanu nadoknadu u slučaju teže bolesti, izvršene hirurške intervencije ili invaliditeta kao posledice nesrećnog slučaja. Isplaćena naknada se može koristiti bez uslovljavanja svrhe u koju će biti potrošena. Napomenula je :“Naravno, nadamo se da Vam neće trebati. Ipak, za svaki slučaj.” i dala mi je brošuru : Zdravstveno Osiguranje - Za svaki slučaj . Pozvala sam ih na dati broj telefona, a ljubazna doktorka-službenik njihovog Medic-Call centra mi je detaljno objasnila proceduru i potvrdila, da imam pravo na naknadu, posle operacije. Poslala sam im traženu dokumentaciju, posle izlaska iz bolnice, a već za sedam dana, oni su mi na račun uplatili 15.000 din, koji čine 50% ukupne svote koja se islaćuje, u slučajevima hirurške intervencije.
Tada sam se setila da uplaćujemo i dopunsko porodično osiguranje kroz komunalni račun. Obratila sam se i Osiguravajućem društvu UNIQA , koje se nekad zvalo Zepter osiguranje. Oni su mi takođe izašli u susret i posle dve nedelje uplatili 14.000 din. na račun. Taj novac mi je dobro došao, jer osim manje plate, troškovi koje sam imala ovaj mesec su bili značajni. Mada mi skoro svi imamo zdravstveno osiguranje, velik broj lekova, koje sam koristila i još ću ih koristiti nisu na pozitivnoj listi. Zato sam ih kupovala, a nisu jeftini ( osim Baralgetas tbl.-18 din. ), cene su se kretale od 100 din. pa do 800 din. po jednom pakovanju, razne terapije koju koristim.
Sada mi je žao što nisam imala dovoljno novca da uplaćujem pravo DOBROVOLJNO PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

3 comments:

webplus said...

Da zaista nemožemo da odvojimo ni to malo novca za dopunsko osiguranje, a kada nam zatreba dobro se počešemo po glavi. O tome sam više saznao na blogu koji vodi novac. Ima puno saveta i primera iz stvarnoga života.

Proba said...

Prvi put citam ovaj blog i mogu raci da je vrlo interesantan. Zeleo bih dobronamerno da ukazem na reci koje se koriste tipa dobrovoljno, dodatno, privatno, dopunsko osiguranje jer je formulacija ovih osiguranja razlicita i treba praviti razlike. Inace i osiguravajuce kuce (nase),imaju termine koji nisu adakvatni sa onim sto daju u ponudi.

Pozovi 94 said...

Hvala na poseti. Žao mi je što ste tek sada posetili moj blog, a prestala sam ga pisati. Da dopunska, dodatna i ostala osiguranja, kod nas još nisu dovoljno i na pravi način zastupljena. Pisala sam i o nadi da ćemo se ugledati na Evropske zemlje npr Francusku, u daljem razvoju zdravstvenog sistema, a ne na Ameriku.